Pengakastning och sol


Idag efter skolan åkte jag med de här nötterna till Nyköping för att uträtta lite ärenden. När vi kom hem bokade vi flyg till Gran Canaria, haha! Hanna och jag har pratat om det ett tag, men nu jävlar kände vi att vi måste boka, och så hängde Martin på också. SÅ viktigt att ha något att se fram emot just nu alltså. Kommer kanske skratta ihjäl mig av att va med de här sju dagar i sträck, men det får det vara värt. Kommer bli fint. ♥


Jag kastade även pengar på nya glasögon! Passar ju megabra eftersom att nästa CSN kommer i januari, heh.... Ska även åka med Hanna och Martin hem till Hanna i Uppsala i helgen och ehh.. jaa.. kasta pengar på mat och alkohol. :)))))))))))))

Det var väl en perfekt dag, tänker ni då. JA. Det var det. Men bättre än så var det faktiskt. SOLEN SKEN. Hamburgare till middag. Fotboll. Turboplugg. Mys.
 
OCH INATT KOMMER SISTA AVSNITTET NÅGONSIN AV SONS OF ANARCHY. DÖR. (imorgon då, när jag kan se det..)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0