Veckan som gått


I måndags fyllde Paul år och vi firade med att se The Hunger Games på bio. Asmys! Lite seg film bara.. 


Så här ser det ut nästan varje kväll, när vi trycker ihop oss på någons rum och bara myser sönder. SÅ glad att jag har dom här personerna alltså.


Så här ser mina knän ut, så fort jag har spelat lite fotboll.. Inte så sexigt. Men KUL med fotboll, så det får det väl vara värt.


I onsdags flyttade Hanna från internatet :( Men bara typ en kilometer bort, så dit kan man gå och mysa och dricka vin till exempel. 


I fredags fick vi julskinka OCH brieost till frukosten! Jag hade sovmorgon och åt frukost ganska sent i min ensamhet och var sååå lycklig.

Hade sånt skönt bakishäng heeeela dagen igår (Paul åt lite glass, se ovan). Bara åt saker hela tiden, såg på film, fick skattanfall osv. 
 
Idag har jag också mest hängt runt. Varit trött. Läst. Sett på Family Guy. Ätit fem kilo tacos. Snackat skit. Ska träna bort lite fett snart, innan jag lägger mig i sängen igen. Mmmmmm.... Helg.........
 

Kommentarer
Postat av: Sandora

Haha inte lite glass han stoppar in där ;)

2014-12-07 @ 19:09:28
URL: http://nattstad.se/sandora

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0