Sova och äta

 
Det är ungefär vad jag har sysslat med idag. Vi var ute igår och drack öl till klockan 05, så var lite tröttis idag kan man säga. Sedan jag gick upp från sängen har jag i princip bara ätit och sovit mer, i solstolen. Nu på kvällen hyrde vi bil och åkte på restaurang. Nu ska vi se på film och tidiiiiiiiiigt imorgon bitti köra Alfred till flygplatsen. Det har gått megafort den här veckan också och nu har det helt plötsligt gått tre veckor. Stört. Och idag fick jag äntligen skypa med Julia och henne SON!!!! Längtar ihjäl mig tills jag träffar dom, om en månad <33333333333333
 

Kommentarer
Postat av: Julia

Och jag längtar ihjäl mig!! Ska bli helt underbart <3

2014-02-09 @ 10:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0