Ändrade planer

 
Vi hade ju tänkt flytta hem i mars, bokat flyg och allt. Men den senaste tiden har saker ändrats lite och vi har tänkt sönder oss och kommit fram till att det inte är så jävla fett i Sverige i mars. Och vi har inte riktigt något att göra där då. Vi vill ju flytta härifrån snart, men typ i maj/juni. Jag (och kanske Dea) kommer åka hem i mars ändå, i några dagar för att träffa mina bästa vänner Julia (och hennes bebis som snart föds!!!!!!!) och Paulina i Eslöv.
 
Sedan ska jag tillbaka hit och jobba stenhårt och samtidigt njuta av vartenda lilla sandkorn som finns på denna ö. Inga större ändringar, men de där två extra månaderna kommer betyda mycket tror jag. Så nu vet ni deeeeeeeet. Antar att ni legat sömnlösa sedan i lördags?!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0