Fixardag

Hanna tog bussen till flygplatsen vid halv 11 idag och sedan dess har vi nog fått mer gjort än vad vi lyckats med på en hel månad. Först storstäning, disk, tvätt och klippa buskar. Sedan tyckte jag att det var lite nog och la mig i solen ett par timmar. Och under tiden har Dea gjort smörgåstårta, borrat i väggen, handlat, försökt fixa en lampa, fixat en låda och nu tvättar han moppen. Jag kan verkligen tjata på honom i en evighet om vissa saker, men när han väl får tummen ur röven så gör han allt på samma gång. Och nu klagar jag inte, om man säger så. Kan nog till och med få honom att träna sen :))))))))))))))))))))))

Sedan förtjänar vi väl att chilla lite tycker jag. Klockan åtta ikväll är bruschan på ön, tjoho!

 
Igår kväll fick vi vara med på direktlänk från en fest i Linköping och jag blev glad och ledsen på samma gång. Det är lite sånt här som gör att jag vill flytta till Sverige snart. Just det! Vi har lite ändrade planer om det, men det ska jag skriva om en annan dag. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0