Dampfestival: fredag

Jag och Dea tog mammas bil, handlade mat, öl och hämtade upp Anton vid typ ett och åkte den långa vägen ut till skogen utanför Ishult.
 
Där vare festival! Med pool!
 
Bruschan kom.
 
Och Lotta kom.
 
Daniel.
 
Anton.
 
Tessan.
 
Tommy.
 
Ja, det kom en massa folk hela tiden och vädret var faktiskt godkänt hela dagen, kvällen och natten.
 
Här är upphovsmannen till festivalen - Johan Damp Myrén. Vet inte varför han kallas damp, faktiskt, han kanske har det? Fin kille i alla fall, som vill fira sin födelsedag med megafest varje år.
 
Överexponerade!
 
På festival måste man ha livemusik ju!
 
Publik.
 
 
Ludde får avsluta fredagen. Sedan la jag undan min kamera och dansade väl en massa ända tills jag somnade, antar jag. KUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0