Från en annan kamera

Jag hade visst lämnat min sladd till telefonen i Vimmerby, men nu har den hittat hit, så här kommer ett gäng bilder från mobilen!



När det var öltält i Vimmerby gick vi först dit på eftermiddagen och tog ett par öl med pappa. Alltid lika mysigt såklart.

Sedan gick Dea och jag hem och lagade moussaka, som vi skulle äta med mamma, Lasse och bruschan.
 
Ja, sen var det fest dårå..
 
Dagen efter tog min lill-kusin Martin studenten! Inte så liten längre alltså.. (1.94 lång också...)
 
Den här blev ju lite sne, men orkar inte fixa det nu. Men vi hoppar hoppkudde! På Öland! SÅ kul!
 
Fixifix..
 
När vi åt den härliga grekiska middagen.
 
Fyra av oss tog en liten drink efter det också.
 
En ledig dag åkte jag till Lund med Julia och Elias och var shoppingstöd.
 
En annan dag hade vi lördagsmys med pizza och vin och gos.
 
När pappa och Åsa var här åkte vi en sväng till Landskrona. Rätt mysig liten stad faktiskt.
 
Och så kom Pröppen! Här tar han hand om pappas keps, som han glömde här.
 
Vi har cyklat väldigt mycket i helgen! Det är kanske bland det bästa med sommaren.
 
Vi träffade Worm en sväng i fredags, en norrman som vi jobbat med på grankan. Han var i Eslöv, av alla ställen, och skulle byta tänder. Trevligt!
 
Ett av mina fynd på Monki - 40 kronor!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0