Jag vill JOBBA

Your image is loading...
 
JOBBA! Är så himla suger på att jobba röven av mig, använda min kropp och mitt huvud, vårda människor och hjälpa dom! Kan bero på att jag inte har jobbat på typ två(!!!) månader och då sålde resor till turister. Det var nog inte riktigt tänkt att jag skulle vara mellan jobb så här länge, men det blev visst så. Det märks både på mig och mitt bankkonto, heh... MEN på måndag börjar mitt schema och SOM jag ska jobba sen! Har schema ända fram tills den 17 augusti och ska ta så mycket extrapass jag bara orkar med. Och jag tror att det kommer bli superkul och framför allt så jävla givande. 
 
Men tills dess ligger jag väl i soffan och tittar på serier.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0