Min kille ska bli redigerareeeeeeeee!

 
Jag kan tänka mig att han kände typ så här idag, när det ringde en snubbe från Medieinstitutet i Stockholm och sa att HAN HAR KOMMIT IN på redigerarutbildningen! Är SÅ stolt alltså! Min lilla Dea har varit på intervjuer och tester till två olika skolor och den här var den han allra mest ville komma in på, och de skulle ge besked innan midsommar, så vi har varit liiiiiiite nervösa. Men idag släppte alltså den stora stenen från våra hjärtan och i augusti bor vi bara 10 mil ifrån varandra och PLUGGAR!
 
Förutom att jag efter klockan 12:37 (då ringde Pröpps) har varit superduperlättad, har jag jobbat, hängt runt i Lund med Julia och Elias, handlat tomater och i en vidrig vrålhunger slängt ihop en tomatsoppa. Slängde nog lite för snabbt, för helt plötsligt tuggade jag på buljong, som inte hade lösts upp. Inte gott. Annars blev soppan megabra! Tog lite grädde istället för vatten, och det blev inte lika mycket tomatsmak men ooohhhh så krämigt. 
 
Nu ska jag ut och promenera bort min träningsvärk!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis Prøppen!!!!

2014-06-18 @ 23:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0