Slut helg, slut tjej

 
Jag har haft en så bra helg att jag inte ens har hunnit blogga = JÄTTEBRA! Men väldigt intensiv = jag är TRÖTT. Jag har fått tillbaka min smarta telefon, men har NOLL aning om var sladden är till den, så kan inte lägga in fler bilder. Men i fredags var det till exempel fest och vi drack vin och dansade. I lördags tog kusin Martin studenten(!!!!) och vi drack kanske lite vin då också, och åt massa gött. Igår var jag till exempel jättetrött och ville bara kramas och se på "Vem vet mest" med Dea i soffan. Det gjorde vi ganska länge, tills vi tränade och sedan åt hos farmor och farfar. 
 
Idag lämnade jag Vimmerby vid ett och gjorde inte så mycket innan dess. Hånglade i förebyggande syfte och så. Nu är jag hemma (åh, har så många hem hela tiden, men ja, nu är Eslöv hem) i soffan igen, har ätit nudlar till middag och ska gå en promenad i SOLEN. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0