Sommartider HEJ HEJ!

Jaaaa, nu är det ju faktiskt sommar, hörrni! Kul ju! Det här året är jag inte lika lyrisk över det, eftersom att jag levt i sommarvärme de senaste två åren nästan. MEN det är fortfarande asnice och Skåne levererar vädermässigt än så länge. Just nu sitter jag och kollar massa bilder och tänker tillbaka på förra sommaren. Hur såg det ut DÅ? Men, kul att ni frågar ju. Jag kan visa!
 
Juni började med att vi hade fiesta med de här i vårt lilla hem. Vi gick ut och spelade biljard och dansade och kramades hej då....
 

..för dagen efter åkte jag till NORGE och MAMMA! Då bodde hon ju där, jättemysigt och precis vid havet.
 

Vi gick på tur och sånt.


Sedan hängde jag rätt mycket ute i Ryggåsen och hade semester med min kille. Det regnade, såklart.


Therese hade examensfest och det var kul och dansigt!


Jag åt blodpudding med min bästis <3


Hälsade på älgarna i Virum såklart.

Försökte umgås så mycket som möjligt, med så många som möjligt i Vimmerby. Här har vi mysig picknick och HERREGUD, en del av mina bästa tjejer har jag inte träffat sedan då! Och på fredag ska jag till Öööööland med dom!!!!
 


Vi firade midsommar (såklart) på Skrabben (såklart) och lekte massa lekar och dansade (såklart) (i år jobbar jag dock hela midsommar och vill skjuta mig lite i huvudet för att jag inte kan åka hem till skogen:((((()


Sen åkte jag till BRÅVALLA med Paulina och hade det såååå jääääävla bra i leran. 

Efter det hängde jag i Eslöv i några dagar innan semestern var slut och vi flög hem till Grankan igen.
 

Och mamma kom dit!


Sedan satt vi i häkte en stund och samma dag som vi kom ut, kom Julia och Henri till oss, vilket jag tror var räddningen för att jag inte skulle få psykbryt just då.

Vi fick en ny säng! Här säger vi farväl till den gamla, tydligen.
 
SÅ rolig bild, hahaha <3
 

Det var mycket strul med jobbet under den tiden, såklart, och framtiden var väldigt oviss. Jag jobbade på ett vidrigt callcenter och hade ångest varje dag. En hemsk period i mitt liv, som jag är glad att jag tog mig igenom.

Men juli tog slut och den 25 augusti firade Dea och jag ett år med Gran Canaria, med att ha picknick i öknen. Det mesta började ordna upp sig och vi visste att vi skulle klara vad fan som helst för skit som kunde komma in i våra liv! Och det har vi ju gjort, hitills. 
 
Sedan var väl sommaren slut i teorin, men som sagt, har haft samma väder hela vintern. Men trots det är jag otroligt pepp på svensk sommar och allt som hör till, för det något helt annat.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0