Adios, Gran Canaria!

 
Hola Suecia! Snart. Ska bara sova på ett flygplan först. 23:40 ikväll lyfter jag med 50 kilo bagage, varav typ 40 ska lämnas i Eslöv. 05:50 imorgon bitti är jag på Sturup, där Paulina hämtar mig och jag kommer att vara glad <333333333 När Julia och hennes son vaknat är tanken att jag ska explodera av lycka ännu en gång. Kanske till och med äta blodpudding! Dricka kranvatten! Köpa lösgodis! Möjligheterna är oändliga. Mest ska jag njuta av att träffa mina allra bästa vänner och av att vara ledig.
 
 
Jaa hörrni.. Väskorna är packade, (nya!) tights är på, linsen uttagen, sminket borttaget, maten i magen. Kanske skulle borsta tänderna och göra mig redo för en natt på Norwegian Boing XXXXX superplan 12345 mot Malmö Airport. Jag tar bussen till flygplatsen kl 21, så jag hinner bre mig ett par nattmackor och chilla lite till. Vi ses i Sverige!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0