En typisk lördag

Alarmet ringer klockan 8, men sover till halv 10. Äter lyxfrukost (ägg och bacon) och lyssnar på P3. Klär inte på mig förrän efter 11. "Går på stan", där jag handlar lördagsmys (Loka och mörk choklad) och strosar på Erikshjälpen. Snart ska jag ut och springa och sedan ska jag väl lördagsmysa dårå.
 
Just nu sitter jag hos mina hyresvärdar och lånar internet, för det är ännu inte riktigt fixat inne hos mig. Men så länge kan jag visa lite hur jag har det ju! Jag bor alltså i en liten, fin lägenhet i ett garage strax utanför Eslöv. Men det tar bara en kvart att cykla in, perfekt ju!
 

Här är Julia och Elias i min soffa


Har varit väldigt fint väder än så länge faktiskt, lite blåsigt bara, men så äre ju i Skåne


Jag är typ omringad av hundar, katter, hästar åkrar och grusvägar. Ovant, men så himla mysigt!


Mycket hästbajs också..


En häst
 
 
Springa vare! Haj!
 

Kommentarer
Postat av: Veronica

Så härliga bilder :)

2014-05-31 @ 16:15:16
URL: http://wallgrenveronica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0