Senaste dagarna


Var ute och åt på en ny restaurang i stan med dom här i lördags, sedan fikade vi lite i mammas nya lägenhet. Supermys! Både lägenheten och sällskapet.


Igår hade mamma och Lasse styrt upp släktkalas för oss i Nossen, så jag fick träffa allihopa samtidigt!


Ja, alltså, släkten Ericsson + Anton Kant. Som vanligt.


Och äntligen fick jag träffa mitt kusinbarn Olle! Stört att han låg i magen sist jag var hemma och nu har han levt i snart ett år!


Världens gulligaste är han, som ni kanske ser! Ska få gosa ännu mer med honom på onsdag, när han och Hanna kommer hit!


Efter det lilla kalaset åkte vi ut till Brantestad, där det skulle vara livespelning! Här har vi småbröderna Svensson.


Storebror.


Och jag!


Det var Stiko Per Larsson som spelade. Han luffar från Öland till Leksand och spelar lite överallt och skänker alla pengar till SOS Barnbyar. Så himla bra grej!



Och så himla bra musik!
 
 
Imorse traskade jag och Dea en mil till bussen in till stan. Det regnade hela vägen :))))))))))))) Nu har jag precis ätit BLODPUDDING! *världens lyckligaste tjej*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0