Första dagen på höstlovet


I det här huset har jag bott sedan i lördags, med pappa, Åsa och Maja (och Tusse(=katt)).

Det är alltid så mysigt där, och nu väldigt höstfint.
 
Hej hej!
 
Igår kom farmor, farfar, Kalle och Edvin på middag. GOTT och TREVLIGT.
 
Åsa har också höstlov, så när pappa satt på biblioteket och jobbade åke hon och jag ut i skogen idag. Jag har tydligen aldrig plockat svamp förut, så det tyckte hon såklart att vi skulle göra.
 
Skog är ju för himla härligt, alltså!
 
Det blev ett gäng! Fick hålla igen lite, då de redan har typ 2384702398 liter i frysen.........
 
Sedan gick vi en liten promenad när papsen hade slutat.
 
<3
 
Kisa är rätt fint ändå, på sina ställen.
 
Idag har jag även fått LAGA MAT och KÖRA BIL! Händer inte så ofta nu för tiden, så jag klassar det som en alldeles fantastisk dag. Har tränat mina muskler lite också. Nu sitter jag ensam i Vimmerby i mamma och Lasses stooooooora och fiiiiiiiina lägenhet (dom är i Thailand) och kollar ifatt Sons of Anarchy. Hej!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0