Kompisar och bebisar och pappa

Bebis-gos-helgen är slut! TRE små pluttisar har jag fått träffa, på bara två dagar. Först ut var Billie-Lo, som kom ut från min kompis Felicia för sju veckor sedan. Hon var lite trött, som ni ser, men också lite vaken och lite glad och lite ledsen och väääääääldigt söt.
 
Fina Ina var där också!
 
Puss!
 
Har ju fått massa mysig kvalitetstid med pappa! Här sitter han, redo för namnkalas.
 
Det var hemma hos Tage! Och Ella och Jonas då.
 
Dom hade det superfint i sin lilla lägenhet, också den i Bagarmossen. Tages pappa är kock och sm-mästare i pizza, som vi blev bjudna på. Tyvärr var jag så hungrig att jag inte ens tänkte på att fota pizzorna.....
 
Tage med moster och mamma.
 
Lilla Ture var där också, som är några dagar yngre(?) än sin kusin. Också söt, såklart.
 
Det var den helgen det! Tack och hej!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0