En timmes terapi i mina nya skor

 
Jag köpte nya löparskor i helgen! Gick in på Intersport, letade efter dom billigaste, slängde på mig ett par 39:or och konstaterade att dom va asköna och ba slängde fram lite pengah. Idag var första gången jag fick inviga dom ordentligt och jaaaaaaaaaaaaaa vad sköna, underbara, perfekta, vill aldrig att dom ska försvinna ur mitt liv <33333333
 
Underbart för min hjärna var det också, som nu har fått springa bort en massa tankar på sociologi, psykologi, kriminologi, matte(!!!!!!!!), samhällskunskap, livet, känslor, framtid, dåtid osv. Ganska omtumlande vecka, kan man säga, nu när skolan dragit igång ordentligt och tryckt in en massa saker i mitt huvud. TUR att jag kan springa alltså, annars hade jag kanske ruinerat mig själv på terapi...
 
Nu är det bara en halv dag kvar innan det är HELG och jag ska hänga HÄR! Ska bli fint.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0