September för ett år sedan

Istället för att läsa sociologi sitter jag här och kollar i arkivet. Kanske inte roligare, men det bara blev så, lätt hänt liksom. Lite så här såg i alla fall mitt liv ut för ett år sedan!



Bodde ju på Gran Canaria, såg ut typ så här och festade i princip varje helg.

Tittade mycket på <3Breaking Bad<3
 
Vi bokade flygbiljetter för flytt till Sverige (som vi sedan sköt upp lite) och jag kände så här.
 
Lagade massa gooooood maaaaaaat.
 
Therese var på besök!
 
Vi hängde i öknen, såklart.
 
Ibland hängde vi med vår granne Sonny. FY farao vad jag saknar vår bungalow, för övrigt.......
 

Mer mat!

Vi hade det jävligt jobbigt under den här tiden, allt gick emot oss, vilket jag skrev om. Jag hade ett vidrigt jävla jobb som telefonförsäljare och hade ångest 8 timmar om dagen, till exempel. 
 

Gick på fest med tom mage, där det var fri bar och snittar = inte bra.

Men det var kul! Saknar den här ön och alla fina människor jag träffade där, saknar det hela tiden typ.
 
OKEJ. Nu ska jag plugga. Hej!
 

Kommentarer
Postat av: Susanna Maria J

Coolt att du har bott på Cran canaria!! :D

2014-09-08 @ 15:08:36
URL: http://oslofru.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0