Tillbaka!

Det är visst en hel vecka sedan jag bloggade sist och det beror på lite allt möjligt. Har mått lite dåligt, haft lite panik, umgåtts en massa och haft dåligt med internet bland annat. Men nu känner jag att jag är tillbaka! Måste ju skriiiiiivaaaaa, för att inte få ännu mer panik. Internet hemma på mitt rum funkar i och för sig inte alls just nu, men det ska väl lösa sig förhoppningsvis.
 
Det har ju hänt en himla massa saker på en vecka, men det allra viktigaste, som också hänt alla, är ju det här nedrans valet. Jag har varit i nervös i flera veckor inför detta och tyvärr slutade det ju inte riktigt så bra som det borde ha gjort. Det slutade med att jag satt framför tv:n i söndags kväll och mådde illa av obehag på grund av att vi har allt för lite stolta feminister och allt för många osäkra och opålästa personer i Sverige.
 
MEN, vi får åtminstone en ny regering och det finns fortfarande en massa hopp bland vettiga människor. Jag känner hopp i alla fall, nu när illamåendet har lagt sig, och tror bara att vi måste MÖTA ALLA för att komma någon vart med det här samhället.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0