Tack och hej Klövsjö!

 
 Nu har jag åkt skidor färdigt för den här gången. Gav upp vid lunch idag faktiskt pga slut och rätt nöjd. Kände att jag slutade när jag var på topp, tyckte själv att jag svischade fram himla bra iallafall. Typ ända tills det kommer en femåring och svischar förbi 1000 gånger bättre och snabbare.... Men ändå nöjd :))))))))))))))))))
 
Nu har jag precis bastat :))) och inväntar mat :))) sen blir det väl en sista myskväll innan vi kör hem imorgon bitti. Alltså HEM :))))))))) kan inte beskriva hur jävla skönt det ska bli att komma hem till mitt fina lilla rum på fina lilla Stensund :)))))) och får träffa HANNA<333 imorgon och snaaaart resten av klassen och skolan<333 Kan inte bli för mycket smileys idag känner jag :)))) <33333 herrå! hörs från Trosan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0