En natt i skogen


Vår kära fyslärare fick för sig att han ville övernatta i skogen med oss. Så det gjorde vi igår.


Paul täljde vapen ifall vi skulle bli attackerade av vildsvin.


Erica och jag var väldigt nöjda, som ni ser. Det var faktiskt supermys, lite kallt och hårt bara...


Vi satt uppe runt elden ett tag, grillade bananer med choklad och filosoferade om livet som sig bör när man campar. I det här vindskyddet sov vi också alltså. Det var ganska skönt att jag inte började förän 11 idag, och kunde gå hem och sova lite i min säng också. Ändå megatrött dock. 

Annars - plugg, plugg, träning, träning, häng, häng. Just nu känner och tänker jag väldigt mycket som jag inte kan skriva här, så därför blir det mest inlägg med bilder på saker jag gjort, och därför inte inte inlägg speciellt ofta heller. Men det händer så himla mycket kul framöver, så lille blöggen lär nog inte dö ut för det. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0