Helgpepp!

Jaaaa, redan nu. Orkar inte vänta, för det enda jag tänker på just nu är framtiden.


På fredag får jag träffa både pappa, mamma och Thåström (okej, kanske inte träffa honom, men se på scen i alla fall)!!! Pappa och jag ska rocka tillsammans på konserten och mamma och jag ska sedan sova på hotell i Linköping. Helt otroligt jö!

På lördag drar jag sedan upp till Stockholm och firar att lilla Emma fyller 20 år, med mat och öl och mojitos och dans och sånt.
 
Och på söndag lär jag chilla och mysa runt nånstans. OCH förbereda mig praktiskt och mentalt för att kl 04:20 på måndag flyga till Krakow, där jag ska vara i fem dagar med skolan. Och igår bokade jag flyg till bruschan i Nairobi. Ja, ni märker. Framtiden. NU träning, i alla fall.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0