Update från Nairobi




Men hallå! Här sitter ju jag i Afrika och lyssnar på regn, är mätt i magen och trött i benen. Jag har det bra. Tredje dagen i Nairobi är snart slut, tiden går alltså fort här också. Jag har ju haft kvalletid med bruschan, som har visat mig staden, i princip. På alla möjliga sätt. Och i lördags åt vi etiopisk mat, drack en himla massa öl, dansade liiiiite och hade kul tills kl 06:30 (se ovan)(den sista bilden minns jag inte ens att jag tog). Idag sprang vi till och med, Edvin och jag, som riktiga kenyaner. Imorgon ska lillasyster få följa med storebror till skolan och hälsa på, hihi. Sen kommer pappa, Åsa och Maja på onsdag. Då ska vi kolla på djur och sånt där coolt. 

Hej! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0