Skönhetsregler Spiderchick trotsar som jag inte ens visste fanns

Läste det här inlägget av Spiderchick precis och tänkte så här om dessa skönhetsregler.

  • Kamma aldrig håret i vått tillstånd
    Jag kammar inte mitt hår överhuvudtaget och har nog inte gjort sedan jag hade långt för massa år sedan. Det blir så himla fluffigt och, lent och fult när jag kammar eller borstar mitt hår. Hatar det.
  • Kläm aldrig finnar
    Ni som känner mig vet att jag i princip aldrig får finnar. Ett av många hudproblem jag skonats från, av någon anledning. Men NÄR jag får en finne klämmer jag den ALDRIG. Det gör ont och efteråt blir den ju ännu fulare och rödare? Antingen så ignorerar jag finnen tills den försvinner eller så lägger jag tandkräm på den. Funkar utmärkt!
  • OM du tvunget måste klämma en finne, ånga först ansiktet över varmt vatten och kläm sedan försiktigt med en fuktad bomullstuss
    Håller med henne. Zzzzzzz. Vem orkar det egentligen?
  • Fila naglarna åt ett håll
    Håller med här också. Spelar det någon roll? För övrigt så har jag också alltid hatat långa naglar, och alltid klippt så fort de växt en millimeter. Men för ett år sedan kom revolutionen och nu har jag liiiite naglar i alla fall och filar dem hej vilt.

Kommentarer
Postat av: spiderchick

hehe :-) Klämma finnar är min hobby! Fast jag har aldrig haft så värst många jag heller...

2012-06-04 @ 21:11:13
URL: http://spiderchick.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0