En kväll som aldrig fick ta slut

 
Festen i fredags. Massa fina människor kom till oss och vi lekte viskleken, sjöng, dansade och hade det allmänt trevligt. Dea och jag fick massa roliga utflyttningspresenter, bland annat barnmat, ananas, klädnyopr, tändstickor, en frisbee och popcorn. Framåt natten fortsatte vi dansa på köket och efter några timmar gick vi hem i regn och åska. Det var en perfekt kväll.
 
Lördagen var också fin. Hjälpte mamma att flytta, jobbade och på kvällen blev det spontanchillfest. I söndags körde mamma och jag upp bruschan till Linköping och passade på att gå in i NÅGRA affärer. Jag var verkligen superduktig. Gick in på Gins Tricot och köpte VÄRLDENS SNYGGASTE BYXOR (mer om det i ett annat inlägg) och in på Cubus och köpte armband. Fotoramar på Ikea och sedan var jag klar.
 
Sjukt bra helg alltså och nu är det helt plötsligt juli! I min kalender står det i princip bara jobb, men det känns bra. Det är kul och jag får pengar. Har aldrig haft två jobb i hela mitt liv, men det känns bra. Känner mig viktig, höhö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0