Spottifaj

Jag har haft det lite si och så med mina Spotify-listor. Tycker jag då. Har liksom aldrig vetat hur jag ska styra upp det, för jag lyssnar ju typ på samma musik hela tiden. Men nu tänkte jag så här. Jag ska ha en lista som jag ändrar och uppdaterar hela tiden, med blandad musik som är jättebra. Sedan har jag massa listor med bara en artist, en chill-lista, en bög-lista (som delas med Plinkan) och så lite festivallistor och så.
 
HÄR är i alla fall min nyskapa(n)de lista med musik som är bra precis NU.
 
Och vet ni vad jag upptäckte när jag satt där och klickade?! Självklart inte, hur skulle ni kunna veta det...? Hur som haver; Theo Berndt's (tidigare The Berndt) nya album ligger uppe! Lyssnar på den nu och det är megabra. HÄR är den!
 
Blev inget jobb i eftermiddag förresten, så jag har chillat ännu mer. Hade velat löpa men preciiiis när jag hade duschat och fräschat upp mig för jobbet, ringde de och sa att jag inte behövdes. Orkade verkligen inte duscha en gång till, så löpningen får vänta till fredag - då jävlar! NU ska jag förbereda mig på att åka till fader i Kisa och äta GRILLAT! Blir lika lyrisk varje gång jag vet att jag ska få grilla, det händer ju inte så ofta i vardagen när man bor i lägenhet. Kanske tur det förresten, annars skulle jag nog grilla varje dag och tröttna på det.
 
Det var nog om allt och ingenting. Tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0