Bråvallafestivalen 2013

Det blir min enda festival i år, men VILKEN jävla festival. Än så länge är det 16 spelningar jag vill se - på tre dagar! Finns en risk att jag dör konsertextasdöden under lördagskvällen, men då skulle jag i alla fall dö lycklig. Bråvalla äger rum i Norrköping den 27-29 juni och med all säkerhet kommer jag, Paulina, Cicci och Therese vara där, hoppas på fler såklart. Jag har gjort en spellista och laddar så mycket att jag spricker lite grand. Cirka gurka två månader kvar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Många av de som kommer har jag sett innan, men MÅSTE se igen. Bland annat dessa:



Mando Diao, senast på Hultsfred 2009. Var hög på livet och dansade störddans men Paulinkan i två timmar.


Johnossi har jag sett så många gånger att jag tappat räkningen och kommer faktiskt inte ihåg när senaste var? Alltid lika underbar att se dom i alla fall.


G R E E N D A Y ! Har alltid varit mitt måste-se-live-innan-jag-dör-band och jag fick chansen för några år sedan i Globen, och jag tog den trots att ingen ville följa med. Tänkte att jag kanske inte skulle få något mer tillfälle, MEN DET FÅR JAG! Och kompisar ska vara där med mig och skrika och dansa.


Hoffmaestro på Emmaboda. Inget favoritband, men kul att springa runt och vara glad till.


Eldkvarn på Siesta förra året. Ska bli kul att se den gamle tjocke igen.


Syster Sol, Familjen och Royal Republic på samma festival.
 
Ja, alltså, ni kanske förstår. Jag kommer ha fullt upp och vara konserthögrusig 100% av tiden. Kanske inte ens behöver dricka öl....... HA HA! Söndagen efter festivalen åker jag tåg med Paulina till Eslöv och den 4 juli flyger jag tillbaka till mitt hem på GC. Bara så ni VET.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0