Martes

Ännu en tisdag av mitt liv börjar lida (inte för att jag lider av det, men man säger visst så) mot sitt slut. Det har varit en bra dag där jag bland annat har åstadkommit att:
  • jobba utan att tjäna pengar.
  • spendera pengar på frukt, allergitabletter (finns antagligen pollen i min näsa) och en burk med luft (som mannen sprutade och på något vis rengjorde våra datorer med, typ).
  • boka klipptid! Imorgon klockan 18:00 kanarisk tid klipper jag mig för första gången hos någon som jag inte känner............ Un pocito nerviosa, om man säger så.
  • äta delar av en fantastiskt underbart god smörgåstrårta.
  • inse hur himla skönt det är med morgonrock och hur himla trög jag var som bara köpte en till Dea. Det är ju  supergött att gå runt klädd i en handduk!
Ikväll spelar mannen poker, så därför passar jag på att fisa runt lite i hans frottéplagg. Nu ska jag försöka hitta något kul att se på en stund och sen sooooovaaaaaa. Är. Så. Trött?
 
Tjej som njuter av morgonrock

Tjej som är nervös över att klippa håret

Trött tjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0