Senaste dagarna har sett ut lite så här

 
Vi har druckit lite drinkar, grillat och druckit öl med mina jobbpolers, ätit lite efterrätt, mer mat och mer öl, sett lite dragshow, varit på stranden och ätit glass och tapas. Igår hyrde vi bil och åkte runt hela dagen, vilket var supermysigt. Och framför allt - så himla kul att köra BIL! Jag gör ju inte det så ofta nu, så det var helt underbart. Nu är bilen tillbakalämnad och Hanna har landat i Sverige, back till the vardag alltså.
 
 
Idag har jobbat.....och det var nog första dagen som jag verkligen har känt HAT gentemot att jobba på provision. Det suger verkligen att ha jobbat stenhårt i två veckor och så får jag 79 euro i lön. Ville lägga mig ner och dö lite grand faktiskt.
 
Sådana dagar är jag så underbart tacksam över att komma hem till världens bästa kille, och även om jag är deppig och trött, så tar det bara två minuter från att jag öppnar dörren tills att jag skrattar och är glad. Då skiter jag faktiskt i allt som har med jobb och provision att göra. Nu ska jag sova gott, så att jag kan tjäna pengar imorgon istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0