¡HACE CALOR!

 
www.picasion.com

Okej. Det är varmt här. Det har kommit en calima, tror jag. Vi åkte på moppe-lamp-jakt i förmiddags och det var en upplevelse i sig. Förutom att ingen hade en sån lampa, så var det fruktansvärt varmt och det blåste som aldrig förr. Varma vindar då. Det var alltså skönare att stå still än att åka, för det var som världens störta hårfön på tusen grader varmt. Sedan försökte vi vara på stranden. Gick inte heller, förutom om man badade, i alla vågor som ju är jättekul! Sedan försökte jag sola här hemma, men gav upp det ganska snabbt.
 
42 grader cirkus gurkus har det varit och det är fortfarande megavarmt. Därför har jag, alltså Linnea Ericsson, KLÄNNING på mig i skrivande stund, för att överleva. Vi ska nu ta bussen till Arguineguin och fiesta med kuliga människor! I denna värme. 
 
Hörs imorgon om vi överlever!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0