När vi ändå snackar saker man ser på tv..

Här är tv-serierna i mitt liv just nu!


Är inne på femte och sista säsongen av Breaking Bad och har verkligen ingen aning om hur det ska sluta. Kan gå precis hur som helst ju!


How I met your mother är ju faktiskt en av de allra bästa tv-serier jag någonsin sett och jag hatar att det snart kommer ta slut. Sista säsongen kommer nu i september och det är ju faktiskt sjukt spännande, till skillnad från många andra komediserier. 


Det här är ju en av mina favoritpersoner i hela tv-världen! Sista säsongen av Dexter börjar också gå mot sitt slut och fattar absolut inte hur det ska sluta! Hade en teori, men den sprack. 
 

Älskar också att hitta nya serier som är bra! Orange is the new black började jag se förra veckan och älskar det redan. Älskar också att det är en cool drama-action-komedi-serie som BARA handlar om tjejer, men som vem som helst kan se på. Stört att det inte funnits någon innan dock (vad jag vet?).

Big bang theory. Megakul. Behöver väl inte säga mer. En sån serie som man aldrig vill ska ta slut.
Sons of anarchy. Snygga killar som åker motorcykel, slåss och säljer vapen. Det är hela tiden så fruktansvärt spännande att om jag inte hade haft ett liv, hade jag sett alla säsonger i streck utan paus. Börjar igen i september!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0