Idag är dagen!

Igår jobbade mannen över till typ TIO! Så jag passade på att njuta av egentiden; åt makaroner och köttbullar till middag, städade, sprang och började titta på andra säsongen av Girls. Fin kväll! Dagen idag började jag med en långpromenad och podcast, kom hem till mannagrynsgröt och nybakat bröd och njöt av en perfekt lördagsmorgon.
 
Idag är det ju den roligaste dagen på karnevalen också!! Klockan 17 börjar paraden och vi har redan värmt upp med ett par öl. Lär nog blogga innan vi tar oss ut också, jag ska vara polis och Dea ska vara ballerina! :))))))))))
 
Jag har lite svårt att formulera mig idag känner jag, har en massa känslor och tankar i huvudet men kan inte riktigt fokusera på något. Jag är väldigt glad i alla fall och det ska bli så jävla kul ikväll! Ska ta massa bilder, så att ni kan få ta lite del av det. Tills dess - ta det lugnt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0