Lite julklappz



Jag har velat ha en ryggsäck nästan så länge jag kan minnas, men har inte hittat någon tillräckligt fin och bra. Jag fick två i julklapp! Kånken av pappa och Åsa, perfekt att ha på hajk och utflykter och sånt som jag ska försöka göra oftare (bor ju i princip granne med både öken och berg!!). Den bruna hittade jag innan vi åkte hem, visade Dea och sa att jag vill ha den i julklapp - mitt ord är hans lag.



Påslakan önskade jag mig också. Fick tre olika set med två uppsättningar i varje... Ett lämnade vi i Sverige, ett bytte vi mot pengar och det ovan tog vi med oss ner. Vinrött, jätteskönt och megafint!



Här ser ni några av böckerna jag fick i juklapp. "En dag" läser jag nu och den är så himla bra! Smoothies, vandring och kanske feminism är andra saker jag ska ägna tid åt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0