Hinner inte meeeeeeeeeed!

Nu är jag så upptagen förstår ni, att jag hinner inte ens öppna en dator. Fler tjejkompisar har kommit hem och jag vill bara umgås hela tiden. Midsommarafton var helt underbar, men jag har inte möjlighet att lägga upp dom bilderna. Ska fortsätta hänga med kompizar, familj och släkt några dagar till. På ONSDAG åker Paulina och jag till Bråvalla, direkt efter det till Eslöv och några dagar efter det kommer gubben ner till Skåne och vi flyger HEM. Jag ska verkligen försöka uppdatera lite från mobilen, men det blir ju tyvärr inte lika kul.

Snart ska jag in till Vimmerby och träffa polers och ikväll ska jag grilla med paps bland annat. Hej så länge!



Så här mysigt hade vi det på middag i torsdags. Det blir mycket grill om dagarna.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0