Tillbaka i civilisationen



Hola amigos!

Gårdagen började med sol och härligt väder och jag tänkte att "åååhhh jag kan sitta i solen och bara läsa hela daaaagen och kanske badaaaa, gud vad härligt!!". Men efter kanske en kvart med min bok på verandan kom det en miljard moln. Och sedan var det kört. Regn, åska, mer regn och sedan aaaaaasmycket regn och åska. Lite tråkigt, men ganska mysigt också. Förutom att familjen Svenssons modem gick sönder i ovädret (trots att de kopplat ur det), så jag kunde inte blögga, för det finns inte mycket till 3G-nät där inte..

Men nu är jag inne i storstan igen och vilar just nu mina nysprungna ben! Löpningen gick sådär, pga allergi men jag orkade en halvtimme iallafall. Nu tänkte jag chilla och njuta av ensamheten ett tag och sedan umgås med TJEJKOMPISAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Har saknat dom.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0