Vad har jag GJORT!?

 
picasion.com

Mina naglar har betett sig väldigt konstigt den senaste tiden, delat sig, varit väldigt tunna och svaga.. Igår fick jag lite nog och tvättade bort allt nagellack och klippte av dem, i hopp om att de kanske växer ut lite bättre. Precis när jag klippt färdigt, blev jag helt förvirrad och kände mig typ naken, rädd och exposed..... Jag har inte haft så här korta naglar på över ett år och jag känner mig helt handikappad och ful. Mycket stört. Hoppas bara att det är värt denna förtvivlan och att naglarna kommer ut en aning starkare och mindre delbara. Jag har hört att vitlök ska vara bra också, så det ska jag börja behandla dem med. När de växt ut... OM de växer ut..............
 
 
Jaha.. Nu har jag skrivit ett inlägg om mina naglar också.. Vart är världen på väg?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0