100% semester

 
Igår jobbade Dea sin sista dag OCH vi sålde moppen, så vi var tvungna att fira med lite cava. Och jordgubbar. Vi drar ju nästa torsdag och har lite (men de största grejerna fixade) att packa och ordna, men annars ska vi bara vaaaaaaaa. Äta, dricka, sola, bada, dansa, sova och hänga med folk vi gillar. 
 
Sedan blir det ett himla fläng och släng för mig när vi kommer till Sverige, men det har jag ju valt själv. Först ska jag bara hänga i Vimmerby, bo hos mamma och träffa familj och vänner och sånt. Men sedan vill jag ju egentligen inte vara där i sommar, så efter ett par veckor åker jag ner till Eslöv! Där ska jag jobba i hemtjänsten och bo i Julias killes föräldrars garage, typ. Dom har byggt en liten lägenhet där som jag får hyra :)))))))))))))))))))))))))) Och sen 19 augusti börjar jag skolan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Om det var någon som undrade?! Men nu - SEMESTER!
 

Kommentarer
Postat av: Felicia

Åh, det är ni värda :)

Svar: taaaack! tycker också det faktiskt :)
lells

2014-04-29 @ 14:15:44
URL: http://feliciasara.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0