Här har jag det bra alltså..



Kex, hummus och rosé. Vad mer behöver en 22-årig kvinna på semestern en fredagseftermiddag? Typ inget. Och jag har bara bikinitrosor och t-shirt på mig, alltså typ det skönaste som finns. Skulle gärna gå ut så här ikväll, med min halvblöta poolfrisyr och intorkad svett i alla vrår. Men tror det skulle bli lite konstig stämning då, så jag drar nog på mig nåt fräsigare. Jag har det så himla bra här med Annika Norlins ljuva stämma i bakgrunden att jag totalt glömde bort mig och kokade potatis i typ en timme. Men det blir nog en god POTATISSALLAD ändå. Som vi ska äta med FLÄSKFILÉ. Mmmmm. Imorgon ska vi hänga med amigos i ett hus med pool, och på kvällen ska vi på FOTBOLL i Las Palmas. Dom möter BARCELONA. 
 
I say no more.
 

Kommentarer
Postat av: Anders

Passa på att njuta så länge ni kan och va rädda om er. Trots att ni verkar ha det bra där ni är så ser vi fram emot att ni kommer "hem"

2014-04-25 @ 20:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0