Den braiga dagen

Efter intervallspringet (sista löppasset i Skåne!) fick jag göra mig fräsch och gosa hos Julia. Sedan gick vi och handlade vin och saker man kan grilla och tog tåget till Stehag och Paulina.
 
Alltså, kolla middagen! SÅ gott! Där satt vi och pratade och skrattade tills vi tog ett annat tåg, till Malmö.
 
Och så satt vi där och skrattade och pratade ett tag, på lilla Torg. Men jag valde tydligen att istället fota Paulina på Max, fint. 
 
Mycket fin dag, kväll, natt alltså. Paulina träffar jag nu vet ej när och Julia får jag krama hejdå imorgon (ska ha avslutningskräftskiva för mig här!). Sommaren har gått alldeles för fort (som vanligt), men jag är så jävla glad att jag tog chansen att bo NÄRA mina bästa. ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0