Här sitter jag!

(Min nya frisyr förresten, samma som innan fast kortare..)
 
Sitter alltså i MITT lilla rum på Stensunds folkhögskola i (eller lite utanför egentligen) Trosa, bh-lös i ett gammalt linne, med Fredagspodden i öronen, massa tankar i huvudet, främmande (men ändå inte, sjukt hur snabbt man känner sig bekväm) människor omkring mig, men faktiskt bara lugn (och mycket förväntan) i själen. Allt känns megabra än så länge, och jag har svårt att tänka mig att det kommer ändras? Vi ska mest lära känna, få veta och stoja runt både den här veckan och nästa, innan plugget börjar ordentligt. 
 
Och det är såååååååå fint här! Ska visa er snart! Nu kommer jag typ somna på en sekund pga en miljard intryck. Hej! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0