Och nya skor!

Dom hära faktiskt. Wea. 38 euro.
 
 
Idag har det varit en sån där helt perfekt lördag. Sova lagom länge, skypa med gravid bästis, sola lite, handla lite, gå långpromenad i öknen och sen den hääääääääääääär fina middagen. Musslor, räkor, aioli, bröd, vin. Nu ser vi på P3 Guld och megamyser. Kan. Inte. Bli. Bättre.
 
Imorgon får vi besök av Hanna, nästa vecka kommer Edvin och efter det kommer Alfred. Superkul SÅKLART, men kan bli så att jag får psykbryt efter ett tag pga att vi bor så litet och jag får panik när det bara är jag och Dea ibland. Så ikväll njuter vi av ytorna och imorgon börjar intensiva-och-trånga-men-jätteroliga-perioden. PUSShej.
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Aldrig kommer jag våga smaka musslor :O

2014-01-18 @ 22:43:42
URL: http://nattstad.se/sandoraa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0