Fyra veckor

Lite fler bilder från förra veckan, som mamma tog.
 
Om exakt fyra veckor sitter jag antagligen i mammas lägenhet i Vimmerby och packar och har panik. För på tisdagen om fyra veckor börjar jag på Stensunds folkhögskola. Hur läskigt?! Jätte. Hur kul?! Jätte. Jag är redan nervös, rädd och astaggad på samma gång, så antar att det känns tusen gånger mer dagen innan. Just nu känns det också ganska overkligt och vääääldigt långt bort.
 
Men en månad är ju typ ingenting. För en månad sedan var pappa och Åsa här, och på helgen kom Dea hit. Och det känns som kanske två dagar sen?! Tiden går fort, det gör den alltid. Därför försöker jag hela tiden påminna mig själv om att ta vara på varenda liten dag. Jag blir speciellt så himla medveten om det när jag träffar uråldriga personer hela dagarna, det är inte bara en månad som går fort, hela livet gör det.
 
Nu ska jag snart dra och gympa bort lite träningsvärk! Också en sak att ägna tid åt i livet.

Kommentarer
Postat av: Bengt Svensson

Take it easy little swetie! Allt ordnar sig till det besta!!!

2014-07-21 @ 19:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0