Lista: det bästa i livet

1. Min familj, min Dea och mina närmsta vänner delar på den platsen.
2. SPRINGA, VIN och CHOKLAD. 
Sedan behöver jag egentligen inte så mycket mer, resten löser sig liksom.

Herregud, tänk om jag kunde få springa ett coolt lopp med alla personer som jag älskar som hejarklack hela vägen och sedan fira med vin och choklad hela natten lång. Hade varit den bästa dagen i mitt liv i all evighet.
 
För tio år sedan hade jag nog aldrig trott att jag skulle älska att löpa så här himla mycket som jag gör nu. De senaste gångerna bara ler jag de första stegen när musiken börjar dunka på (sedan måste jag mest fokusera på att andas, så ler mer inombords) och idag efter 8 kilometer fick jag gåshud på hela kroppen. Och det var typ 30 grader varmt? Det slutade på en mil och även om sista biten mest var plågsam, så älskar jag det ändå så jävla mycket. Det är som terapi för mig också på nåt vis, om jag inte skulle kunna springa, skulle jag nog bil psykiskt störd. 

Jajaja, nog om det. Det här ligger i min mage! Nu ska jag vila benen för kvällsjobb! Imorgon får jag lön! Mer än två tusen, antagligen! Tjohej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0