<3HELG<3

*njuteeeeeer*
 
 
Alltså, helger med noll planer har det ju inte varit mycket av i mitt liv de senaste månaderna. Med den här inräknad, kanske tre stycken sedan jag flyttade till Trosan? Älskar ju såklart att göra saker, åka till Stockholm, springa lopp, gå på bröllop, träffa mamma, pappa, bästisar, gå på fest osv, OCH måste ju göra allt detta och åka hemifrån för att uppskatta en helg som denna. Som alltså är helt underbar. 
 
Åt frukost för kanske två timmar sedan, och har varken klätt på mig eller borstat tänderna än. Men snart ska jag kanske göra det, bli lite fräsch och sedan fortsätta att inte göra någonting. Kanske äta choklad till lunch. Ikväll ska jag i alla fall vara megasocial och laga och äta mat med massa fölk. Myz!
 

Kommentarer
Postat av: rememberthiis.blogg.se

Härligt :)

2014-11-29 @ 12:40:05
URL: http://rememberthiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0