Dåligt upplösta bilder från ett fint bröllop

Alltså, jag vill nästan inte lägga upp bilder här just nu, för det är något skit med blogg.se (antar jag?) som gör att det blir helt värdelös upplösning! Ser ju för jävligt ut. Fruktansvärt irriterande och jag vet inte varför det blir så??????!!!!!! Fattar ingenting :((((((((((((((((((((((


Men här kommer ett gäng dåliga (fast egentligen bra) bilder från ett bröllop jag var på i lördags!

Det var Martin (pappas sambo Åsas son) och hans Hanna som gifte sig. Och döpte sin lilla son Ture!
 
Bruschan va där!
 
Det var jättefint och trevligt! Men jag mådde ganska dåligt hela dagen och ville mest sova, vilket ju sög såklart. Jag fotade heller inte så mycket som jag hade velat och tänkt att jag skulle. 
 
Men några bilder blev det och jag tror att jag mår bra nu? Hej i alla fall!
 

Kommentarer
Postat av: Susanna Maria J

Så romantiskt med bröllop <3

2014-11-17 @ 14:51:44
URL: http://oslofru.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0