Lite allt möjligt myz

Från innebandyturneringen vi hade för ett tag sedan, som gick sådär för poliserna. Går bättre på fotboll förhoppningsvis, SÅ taggad!
 
Skön person.
 
Min bög, när vi var ute och dansade på Sturekompaniet.
 
Jag och Inas hund Benny myzer? Haha.
 
Whiskymyz i Kisa.
 
På höstlovet fick jag som sagt köra en del bil. Då var jag glad.
 
När jag stretchade en gång.
 
Myz i Vimmerby.
 
Aj aj. (dubbelhakan<3)
 
Att köra bil och den här klarblåa himlen (som kom fram EN gång) var några av höjdpunkterna på lovet, vill jag minnas.
 
Och Oslo och Maria! Här ska vi äta nachos.
 
När jag åkte tåg en gång.
 
Klasskompis Finn ska ta på sig byxorna utan att använda händerna. En vanlig onsdagkväll på Stensund.
 
Förra veckan på min födelsedag ville jag äta sushi med mina bästa, och det gjorde vi då! Gott och kul och myz!
 
Klasskompisar Andrej och Paul, aka Katja Kaj och Bente Bent.
 
Är SMÅTT novemberdeprimerad för tillfället, pga NOLL sol. Två soltimmar läste jag att det har varit hittills den här månaden. TVÅ! Inte konstigt att man vill skjuta sig i huvudet lite varje dag. Men förut ville jag ändå gå ut och få lite luft i detta vidriga mörker och väder och tog då på mig min tjockaste jacka, som jag inte haft på mig på aslänge pga bott på Gran Canaria, och det var ju helt uuuuunderbaaaaart. Så trots att jag höll på att blåsa bort och inte ens såg var jag satte fötterna, så var det myz. 
 
Myz är alltså inget man får gratis alltid, ibland får man skapa det själv på något litet vis. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0