Mitt rum

Alltså det tog verligen en timme att få ihop det här jävla inlägget. Internet. Är. Så. Segt. Frustrerande. Men i alla fall! Lite så här ser mitt rum ut! Vet inte om jag har visat så mycket av det? Det är ju ganska litet, men ganska mysigt och framför allt mitt helt egna.

Jag satte upp en massa bilder idag! Men hade bara tejp och det var ju värdelöst, för alla har typ ramlat ner redan. Får fixa klet och så blir det mys igen! 
 
Här brukar jag sitta och plugga/blogga/stirra ut genom fönstret. Alltså titta vad speglingen av lampan i fönstret ser ut som nån vidrig demonskitmaskperson! Så jävla läskigt!
 
Här sover jag.
 

Badrumshörna utan toalett och dusch.

Bredvid mina jackor satte jag upp lite göttiga konsertbilder.
 
Dä va dä dä! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0