Spring och mat och mys och öl och dans

Har alltså fått massa kvalletid med de här två i helgen. <3
 
Och med Edvin! Vi fyra sprang då Tunnelloppet i lördags och det var SÅ kul (och jobbigt)! Jag har ju fått rysningar ibland av att springa själv i pissväder på en himla landsväg utanför Trosa, men det var ju INGENTING jämfört med att springa med 42 000 andra personer i en tunnel med konstverk, körer, orkestrar och andra häftiga grejer längs vägen. 52 minuter tog det för mig att springa denna mil, vilket är personligt rekord så det får jag väl ändå vara nöjd med. 
 
Efter att vi återhämtat oss lite grand och ätit underbar libanesisk middag, mötte jag och Edvin upp kömpisar på ett hotellrum som Hanna bokat. Här är före detta klasskamrat, numera militär Emma.
 
Bruschan och Hanna. 
 
Bruschan och Paul.
 
När vi skulle bestämma var vi skulle gå vidare, rabblade Paul upp några ställen och mitt bland dom sa han helt plötsligt DOCTOR BOMBAY. Då var saken klar. Trodde typ han var död. Men icke.
 
Vi såg alltså denna stjärna och det var så himla grymt.
 
Taggade.
 
Så jävla bra helg alltså. Är dock fortfarande helt utmattad. Men det går väl över. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0