Varning för skryt

 
Alltså megavarning. MEN jag har sprungit i 1 timme och 48 minuter idag. 18,5 kilometer. Jag har aldrig någonsin sprungit så långt. Har fått en liten privat löpningscoach nu sista veckorna innan Tunnelloppet och vi har kört stenhårt den här veckan. Idag skulle vi springa långt, men jag visste inte hur långt. Och trodde ju verkligen inte att jag ens skulle orka springa så här himla långt?! Men det gjorde jag visst. Är så jävla glad och stolt! 
 
Ikväll rör jag mig inte speciellt mycket, kan vi ju konstatera. Äter och kollar på tv. :)))))))))))))))))))))
 

Kommentarer
Postat av: jessica sofie

grymt jobbat!!

2014-11-12 @ 16:31:57
URL: http://jessicasofiemichelle.blo.gg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0