Det går framåt

Det är ganska mycket som talar emot min lilla blogg just nu, som ni kanske märker. Internet här på Stensund fungerar 90% av tiden, nu sitter jag i datasalen men här kan jag inte få in mina bilder, det händer massa saker hela tiden och jag får väldigt sällan ro att skriva, skola, träning, äta, sova, umgås, tiden går foooooooooort osv. Ibland mår jag också ganska dåligt i hjärtat, eftersom att jag efter nästan fem år kommit fram till att jag inte längre är kär. Och därför är jag alltså inte tillsammans med en av världens finaste killar längre... Sorgligt, konstigt, hemskt, tomt, men tyvärr det enda rätta just nu.
 
MEN, det finns ljus! Idag ska jag till exempel få både boxas och spela fotboll (obs! inte exakt samtidigt), imorgon har vi cowboy -och indianfest (fast jag ska va polis), jag har inte en enda mattelektion (som är det enda jobbiga och tråkiga ämnet) på hela veckan, i helgen får jag umgås med pappa och Åsa OCH Ina och Felicia (och hennes BARN!) och nästa helg får jag till och med träffa PAULINA, i STOCKHOLM! Sedan är det typ höstlov och jag ska till Oslo! Herregud, tiden går.
 
Och se här, jag kunde till och med visa några bilder från en myshelg med MAMMA! Vilken dag alltså!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0